niedziela, 14 kwietnia 2013

Nisim FAST na porost wlosow.


Nisim F.A.S.T. Shampoo & Conditioner Combo na porost wlosow


To okropieństwo zakupiłam  jakoś rok temu, wydając na zestaw ponad 100 zł.
Nie liczyła się dla mnie cena, stwierdziłam że jego silnie chemiczny skład zmusi moje włosy do szybszego porostu. Zachęcona przez znajomą, kiedy oświadczyła mi że tez go zamierza kupić poczułam impuls i po prostu zamówiłam sobie tę paczuszkę z piekła rodem. Pierwsze mycie było okej, jednak po każdym następnym włosy wyglądały jeszcze gorzej aż w końcu zaczęły mi wypadać. Jako że wtedy myłam co dzień głowę,  szampon dosyć szybko zareagował i włosy zaczęły mi wypadać garsciami. A dlaczego napisałam że dosyć szybko zareagował? Przecież włosy miały szybciej rosnąć a nie wypadać... ale to jak działa szampon doczytałam gdzieś na samym końcu internetu,  dawno zapomnianych wątkach jakiegoś forum. Tej informacji nie znalazłam na oficjalnej stronie producenta.  Szampon oraz odżywka może i powoduje szybszy porost, jednak pierwszą fazą tego kosmetyku jest oczyszczenie skóry głowy ze słabych i starych włosów. Dlatego mi jak i wielu innym dziewczyną (czytając ich opinie) zaczęły wypadać włosy.  

Czy NISIM faktycznie może wspomóc porost włosów? Może tak może nie , jako że został tylko rok  do ukończenia daty ważności  ,poltorej miesiaca temu postanowilam przetestowac  ten zestaw na zdrowych krotkich wlosach mojego chlopaka. Zapewne kilku razy nie dopilnowalam aby umyl nim wlosy jednak bylam pewna ze tak zdrowym wlosom ten szampon ulegnie. W pierwszych dwoch tygodniach wlosy faktycznie zaczely wypadac jednak potem wypadanie ustalo a szmpon  i odzywka  raczej nie przyspiszyla porostu wlosow. Przyrost  za poltora miesiaca to kolo 1.5 cm wlosow , takze bez rewelacji. Kosmetyki mialy spelnic moje marzenia  a okazaly sie tylko  straconymi pieniedzmi. 

-/+
- za cene
-za dzialanie 
-za zapach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz